Exakt två månader till jag tar studenten.

Godkväll, sitter framför tvn och underbara Star Wars som går på sexan nu farm till torsdag. Idag har jag fått skolarbete gjort och har även hunnit varit över till mina kära vänner som bor på smultronbacken.
 
Det är skönt att ha dem så nära så om det blir jobbigt så är det bara att ta mig upp dit så får jag mig ett leende på läpparna på en gång.
 
Så idag har jag fått bebismysa rätt ordentligt. 
 
Nu ska jag kolla klart på denna underbara film och sen ska jag faktiskt ta och sova, för imorgon börjar en ny vecka.
 
Godnatt!
 
Älskade, underbara, lilla barn. Jag älskar dig så mycket. Snart har du varit med i livet i ett helt år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0