Måndag- ny vecka, nya möjligheter

Ny vecka och nya möjligheter är det verkligen. Det här är den bästa början på en vecka som jag någonsin haft!
 
Jag har fått reda på hur mycket bra och roliga saker som helst idag. Bortsett från det så är jag väldigt trött för att jag hade mina blåsbarn idag på eftermiddagen också. 
 
 
- Jag har fått ett sommarjobb på Furuviksparken.
- Jag kommer få MVG i Ensemble.
- Sen har jag två skitroliga nyheter också, som tyvärr inte får bli officiella än. Men när saken är helt klart så kommer det förmodligen ut också. 
 

Just nu leker alltså mitt liv. Jag kommer tjäna rätt rejält med kosing i sommar. Plus alla vikarie-arbeten jag gör på kulturskolan.
 
JAG ÄLSKAR MITT LIV JUST NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Snart är det dags. Mindre än 60 dagar. Usch. Men skönt ändå. Jag vet inte vad jag ska tycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0