Mitt allra sista lov

Idag slutar mitt allra sista lov. Ever. Vet inte riktigt vad jag tycker om det faktiskt. Börjar få lite ångest för studenten och allt som hör där till. 
 
Jag har bestämt mig för att göra en liten ändring på mig. Jag ska bli smal. Folk säger att jag är smal, fast jag vet att dem innerst inne verkligen tycker att jag är skitlat och lite mullig. Jag ska faktiskt börja gå powerwalks minst varannan dag, helst varje dag. Ska sluta med godis och läsk i veckorna och kan kanske unna mig EN godisbit på helgerna. Ingen vana dock. Minns hur duktig jag var för 2 år sedan när jag var så gott som utan godis i nästan ett år. Och efter det så var det jätteäckligt när jag stoppade en godis på tungan. Sen blev det sämre i skolan och med de jag umgås med vardagligen, så jag började tröstäta och gick upp i vikt. Nu har jag gått upp jättemycket i vikt och har bestämt mig för att i sommar och till hösten så ska jag ligga på den vikten jag hade för två år sedan när jag motionerade som mest. Det var ett bra år.
Det jag irriterar mig på mest är att folk är så dumma och tror att jag faktiskt inte bryr mig om min kropp och/eller hur jag ser ut. Ni ska veta hur ont det gör i mig när jag kollar mig i spegeln och ser hur jävla äcklig jag har blivit. 
 
Det jag ser fram emot med den här ändringen är att jag säkerligen kommer se bättre ut i balklänningen och sen i studentklänningen också. Ska för den delen faktiskt beställa hem en studentklänning. 
 
Jag vet inte varför jag har skrivit allt det här. Antagligen för att göra något åt min odugliga uppdatering. 
 
 
Våren och sommaren kommer aldrig till Sverige igen. Tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0