Påsklov - Snarare plugglov

Godmorgon, halvligger i sängen med datorn i knät och försöker plugga lite. Håller på med en rest från Historia A, ska skriva klart en uppsats och skicka in den så jag har det gjort. Sen kan jag ta det lugnt resten av dagen. Det är nog ganska smart att börja dagarna med att plugga så har man resten av dagen fri sen. Kanske har börjat hitta min självdiciplin någonstans. Haha.
 
Nu under påskhelgen så var jag på kryssning med familjen och bonussläkten. Grymt trevligt var det. Dock fick jag problem med magen på i söndags kunde jag inte äta någon frukostbuffe och knappt någon lunchbuffe, men jag fick i alla fall i mig lite grann så jag klarade bussresan hem på eftermiddagen. I taxfreen hittade jag annat smått och gott, bland annat två par nya converse som dom sålde för nästan halva priset från vad man betalar för converse i vanliga fall. Så jag hittade bland annat mina studentskor. Japp, jag kör på converse! WOOO. Haha. Eftersom att jag vill och tycker att de ska vara helt vita då så tänker jag faktiskt inte använda dem förän då. Ska försöka låta bli i alla fall.
 
Vi är inne i April månad och det är bara någon/några veckor kvar tills jag får min balklänning. Helt sjukt. När den har kommit och min baldejt sett den så ska vi fixa kostym och grejs till honom. Det är på G, nu alltså. Inte många veckor/månader kvar. Och jag betar av alla resterna för fullt, en efter en. Allting börjar klarna. Jag ser ett ljus i slutet av tunneln, är fortfarande bara halvvägs där, men ju mer jag blir av med desto närmare slutet kommer jag.
 
 
Nu blir jag taggad. Nu ska jag slita arslet av mig. Hejjta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0