Studentklänning

God eftermiddag, idag har jag gjort första skoldagen efter mitt allra sista lov. Kan i alla fall glädja mig med att jag faktiskt är ledig på torsdagar och att jag har studiedag på onsdag nästa vecka, känns ganska okej att vara ledig två dagar nästa vecka. Men de dagarna kommer att ägnas till plugg. I och med att det är snart är 2 månader kvar tills jag tar studenten så är det bra att jag tar alla lediga dagar jag har till att plugga.
 
Igår beställde jag även hem en väldigt snygg studentklänning kommer bli asbra till mina vita converse och en jeansjacka om det blir kallt. GRYMT. Är astaggad på allt som hör till studenten nu. 
 
 
Nu ska jag koncentrera mig på att få klart en historiauppsats som ska göras klart. Helst för 1,5 år sen. 
 
 
När jag satt i solen och väntade på bussen hem idag. Provade kameran på telefonen. Den är jättemycket bättre än kameran jag hade på 4an. Coolt att det är ganska stor skillnad. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ingen större skillnad på 4:an och 5:an! det är bara kameran, längden och brädden!!!

2013-04-09 @ 19:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0