TGIF?

Sitter i skolan nu och väntar på att min nästa lektion ska börja. Dessutom har jag en hel uppsats att skriva klart, det irriterar mig att deadlinen är idag. Har så jävla mycket att göra just nu, så jag är helt jättestressad. 
 
Är stressad över körkortet också, i och med att alla tjatar på mig om varför det går så segt. Och det gör ont i mig att höra, men som vanligt så tror ju folk att jag är gjord av sten och inte har några känslor. Men men, jag tänker försöka få klart de mesta resterna först och sen kan jag koncentrera mig endast på körkortet. Folk vet ju tydligen inte problemen jag har. Kanske ska ta reda på sånt innan man börjar driva med mig om att jag är seg på att ta körkort.
 
En positiv sak är att jobbintervjun gick bra igår. Väntar nu på svar och det får jag den sista april. Är jättenervös, men jag håller alla tummar jag äger och har för det skulle vara en sån jäkla erfarenhet och upplevelse. 
 
 
Nu ska jag försöka fixa lite på uppsatsen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0