Klara, färdiga, GÅ!

Hejsan allihopa, borde ändra design men jag orkar verkligen inte lägga ned tid på det. Jag menar jag bloggar ju nästan aldrig, men det är väl dags att göra en förändring. Jag har kommit på att man dessutom kanske skulle börja med "outfits" igen. Men då skulle jag verkligen vilja ha en ny design om jag ska komma så långt.
 
I alla fall, det är fredag imorgon och då är det löning och jag får en riktigt nice lön den här månaden vilket jag tycker ska bli både bra och skönt. Dock så kommer det mesta av pengarna gå till mitt körkort och mina nya glasögon och linser som jag var på undersökning för idag.
Jag har fått sämre syn på högerögat :( har haft -0,50 på båda ögonen men nu har jag -0.75 på höger och vänster är oförändrat. Så jag ska testa linser igen nu för att se om det går bättre den här gången.
 
I alla fall så blir det bara närmare och närmar inför uppskrivningen och uppkörningen. Så nu är det dags att plugga lite körkort. 
 
Ha det bra allihopa!
 
Bild tagen typ nyss. Instagram. Där heter jag martinawallen, för den som är intresserad eller vill följa mig. Oftast följer jag tillbaka. Mestadels om jag tycker att du verkar vettig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0