Uppskrivning och uppkörning

Hej allihopa, sitter och råpluggar körkortsteori, har ju snart uppskrivning och uppkörning. Är bara lite nervös över det, tänk att snart har jag också körkort. Jag ska verkligen se till att klara skrivningen på första försöket eftersom att det är det jag har mest problem med. Har ju hållt på med körkortsteorin i över ett år så nu är det dags.
 
Jag tänker i alla fall inte säga till någon när jag har proven, eller om jag har klarat det. Det har väl ingen annan att göra med känner jag. Möjligtvis någon enstaka som faktiskt är intresserad.
 
Nu ska jag plugga på, det flyter på riktigt bra nu faktisk. Så önska mig lycka till nu bitches!
 
 
 
GOOD LUCK, MARTINA!
 
 
För övrigt så jobbade jag ett 14,5 timmes pass i söndags och jag är fortfarande utmattad. Hur är det möjligt egentligen? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0