2 år, it's heartbreaking!

Sitter och kollar på HRKs hemsida på internet och kollar på ridskolehästarna. GUD, vad många hästar dom har tagit bort sen jag red där. Det är faktiskt 3,5 år sedan jag slutade rida på ridskola. Året efter det hade jag världens finaste nordsvensk att rida och pyssla om. Också uppe i högbo, men i ett privatstall. Jag kan inte förstå att det faktiskt, i sommar, är två år sedan jag satt på hästryggen sist.
 
När jag fått mitt körkort så måste jag verkligen ta mig en tur upp dit och se hur det är med min bebis. Saknar honom så mycket! Ska kolla med dem som äger honom om jag får ta och trimma upp honom lite i sommar, skulle vara så underbart att få sitta på hästryggen igen efter en sån lång tids väntan!
 
Det är synd att HRK har blivit så mycket sämre nu så att jag inte har någon lust att ta upp ridiningen där igen. Saknar också alla gamla ridskolehästar, som man träffade de första åren man red där. Har sett att gamlingen Kalif faktiskt lever fortfarande. När jag var liten och precis hade börjat rida där så hade jag jämt honom på ridlektionerna, han är nog en av de bästa hästarna jag någonsin suttit på ryggen på. Skulle jag göra det idag så skulle jag kunna gå själv också ;) med mina långa ben, vet ni!
 
Det här blev ett depp inlägg, men så har min dag varit idag. Hoppas att morgondagen blir bättre så att förkylningen och magproblemen inte bryter ut igen. Skulle vara så tråkigt, när vi faktiskt bara är på KC den här veckan och faktikst har roliga lektioner! 
 
 
Min underbara, fina älskade prins till nordsvensk! Så som jag saknar och älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0