Fredag den åttonde i andra tvåtusen tretton

Godkväll, idag har det inte varit en bra dag. Mådde piss i skolan och bröt ihop ett tag där också, men tackar Elvira och Anna för att ni fick mig på bättre humör! ♥ 
 
Har tryckt i mig en del choklad idag också och eftersom att jag tydligen har någon sorts allergi mot det så har jag haft världens hostattacker så det blev ingen utgång för mig när jag fick erbjudande att följa med mina fina vänner. Jag vill vara hemma ikväll och se hur detta utvecklas, har haft lite andningssvårigheter och hostattacker men än så länge inget mer än så. Det är som jag har sagt till alla jag känner; Jag tänker fortsätta äta choklad till den dagen jag åker med ambulans till akuten för att jag inte kan andas alls. 
 
 
Ikväll så tänker jag lägga mig tidigt för jag är så gott som död. Är så förbannat trött att jag inte ens vet vad jag heter, så jag tar en kväll i sängen med lite godis (inte choklad) och en massa vänneravsnitt. 
 
Hoppas att alla får en mycket fartfylld fredagskväll med alkohol och gott sällskap. Det kommer jag ha! Inte alkohol, men gott sällskap. 
 
När jag kom försent till skolan idag så överraskades jag med ett gemuprov jag missade att göra på höstterminen och det gick väl sådär. Hann inte ritkigt klart med det men jag skulle få göra klart det nästa vecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0