Fredag den femtonde i andra tvåtusen tretton

Godkväll, idag är det fredag. Äntligen! Men var dock hemma idag för jag fick samma magproblem igen som jag hade för någon vecka sedan. Så jag spydde och hade mig inatt. Mådde illa imorse också men var mest hungrig då, så lyckades äta och fick behålla maten dessutom.

Nu ska jag faktiskt gå ner och lägga mig i sängen och kolla på de sista säsongerna av vänner. Jag har nu kollat igenom alla säsongerna 11 gånger totalt och jag tröttnar aldrig. Dock kommer jag ihåg alla avsnitten men det är så kul för då sitter jag och säger alla replikerna också. Haha. Jag är sååå skadad.

Hoppas att alla får en fartfylld helg, det får inte jag för jag är ensam hemma och ska ägna mig åt massa plugg som jag verkligen behöver få klart. Helst förra året.

Ha en trevlig kväll!

Vill så gärna ha studenten nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0