Lördag - 3 dagar till studentkryssning

Ligger i sängen och kollar på några avsnitt av vänner. I förmiddags var jag ju till tandläkaren och fick ett hål lagat och är fortfarande bedövad i halva underkäken och halva tungan för del delen. Jag kan inte prata riktigt, men det positiva är att bedövningen börjar släppa litegrann för jag har börjat få tillbaka känseln i tandköttet. Dock är det drygt för jag kan inte äta än, dessutom har jag bitit ett hål i läppen också :(

Idag ska jag försöka ägna mig lite tid åt att plugga också. Vi får väl se hur bra det kommer gå!? ;)

Har även lekt med lite naglar och färger och har hittat på en bra "design" jag ska fixa till studentkryssningen på tisdag. Ska dock göra dom svarta tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0