Ny vecka, nya möjligheter.

Godkväll, sitter i soffan med datorn knät och i bakgrunden är det Ullared på tvn. 
 
Idag var en hyfsat bra dag. Har fått träffa klasskompisar och fått skratta lite, har även hämtat ut min studentmössa. Äntligen! Så taggad på studenten och allt som hör där till nu, vill ha balen nu så man kan få känna sig som en prinsessa. 
Har inte hunnit plugga något idag tyvärr men imorgon ska jag ta tag i det. För ikväll är jag som en slaktad gris, kommer somna så fort jag lägger ner huvudet på kudden. 
 
Imorgon har jag en lektion och sen är det lunch på bessemer (=dålig mat!!!) efter det så ska min klass, säkert andra klasser också, åka in till Högskolan i Gävle för "studiebesök", vi ska få kolla på olika inriktningar. Även fast jag inte ska plugga vidare direkt efter gymnasiet så måste jag åka dit ändå i och med att det är obligatoriskt. 
 
Har tagit lite bilder på mössan som jag kan visa. Har även lagt ut en bild på instagram och på twitter. Men alla kanske inte följer mig där så därför vill jag dela med mig av bättre bilder här.
 
 
Mössort - Brilliant (svarta sammetsbandet är mönstrat)
Framsida - Förnamn, kokard (lila sten), efternamn. Har även ett lila silkesband runt hela mössan.
Baksida - Bästa klassen
Ovansida - Krona (man får välja mellan denna och landskapsmärket - en älg)
Innuti - 2013 
 
Lila är estetiska programmets färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0