Onsdag den sjätte februari tvåtusen tretton

Halvligger i soffan med datorn i knät och kollar på The Simpsons. Jag har ett typiskt I-landsproblem på nacken; ska man duscha ikväll eller inte? Det ska jag fundera på lite mera.
 
Idag vaknade jag, precis som jag gjorde förra veckan, och mådde pyton. Så jag hann inte ens äta något innan jag spydde, igen. Nästa vecka måste jag till doktorn om det här. Men jag provade att gå till skolan, klarade mig knappt genom kören vi hade imorse. Efter den åkte jag hem för att ta det lugnt och samla lite krafter inför imorgon då jag har den del grejer jag måste och ska göra. 
 
 
Imorgon är det torsdag och ännu en dag närmare studenten. Har funderat mer och mer på vad jag vill göra efter studenten, har dock inte kommit fram till något ännu men det sker nog snart. Känner att jag faktiskt skulle vilja ta ett sabbatsår för att hitta mig själv, arbeta och tjäna pengar och få ta det lite lugnt ett tag. Sen kan jag börja fundera på vad jag vill plugga. 
 
Godnatt på er! 
 
 
I denna mörka tunnel jag är i just nu så ser jag faktiskt ett ljus i slutet. Jag tror att detta kallas studenten. Det är inte så jävla långt kvar. Helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0