Söndag - 2 dagar till studentkryssning

Sitter i soffan framför tvn med datorn i knät och väntar på mamma. Vi ska faktiskt ta en promenad till ICA i Björksätra för att handla lite mat. Nu när vårvädret äntligen kommit till lilla Sandviken. Det är så himla fint och skönt ute nu så jag längtar till det där riktiga skinnjackevädret kommer för då blir det skinnjacka, converse och solglasögon för hela slanten. Äntligen är årstiden här, den man väntat hela låånga vintern på!
 
Idag ska jag försöka få lite plugg gjort också, för i veckan skulle jag tro att det kanske inte händer så mycket. Kommer vara bakis på torsdag och blir det för mycket så är jag bakis på fredag också. Så då har jag bara helgen sen. Men vi får väl se hur det blir. jag hoppas i allafall på att ha det riktigt roligt på studentkryssningen på tisdag med mina fina vänner.
 
 
Ha en bra fortsatt söndag så hörs vi lite senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0