Söndagsångest

God eftermiddag, sitter på golvet i vardagsrummet. Börjar få väldigt ont i rumpan, har ju inte så mycket fett där. Idag är det söndag, usch, vill inte ens tänka på att det är skola imorgon. Jag har verkligen tappat skolsuget helt nu så därför har jag gjort en ganska viktig bestämmelse man har efter gymnasiet; Jag ska INTE plugga vidare direkt.
Jag har en del anledningar till det. Inte något jag vill dela med mig av såhär. Jag mår helt enkelt uruselt. Något som mina vänner inte tror att jag kan göra. Haha. Lustigt.
 
 
Måste börja strukturera upp mitt liv ordentligt. Så en början till det är att göra veckoplaneringar. Gjorde en förra veckan men det blev bara skit för jag fick problem med magen. Har fortfarande inte kommit på vad det var. I alla fall så ska jag göra en likadan planering den här veckan och jag hoppas att det inte blir några problem. Ska även försöka lägga in något motions- och styrkepass den här veckan. Det som är bra är att jag inte behöver åka till något gym eftersom att vi har en crosstrainer och ska förmodligen införskaffa oss ett löpband. Sen har vi en pilatesboll och massa andra grejer också så det går nog ingen nöd på mig. Skönt att slippa alla människor så man kan få göra allt på sitt sätt och i sin egent takt utan att någon jävel tjatar. 
 
Ha en bra fortsatt söndag. Jag ska städa lite och försöka plugga lite körkort. Har en körlektion imorgon och samtidigt med den så ska jag boka hjälp med repetitionerna också. Jag ska ha körkortet till slutet av den här - eller nästa månad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0