Trött-torsdag

Godkväll, sitter och pysslar lite med mina lösnaglar som jag ska fixa till studentkryssningen. Normalt sätt så har jag ju oftast äkta gelénaglar, men eftersom att mina gelénaglar lossnat nu så köpte jag ett paket med långa lösnaglar till kryssningen som jag bara kan press and go, liksom. Så efter kryssningen så ska jag gå till min nagelteknolog så hon får fixa nya naglar på mig. Så det blir mina naglar liksom.
 
Kollar på någon film på 11 också, "101 kvinnor" heter den och det är faktiskt han som är med i "The Mentalist" som är huvudrollen i den här filmen. Borde egentligen göra en röstuppgift  som ska vara inne imorgon, men ska prata med min lärare om jag kan få förlängd tid eftersom att jag har så mycket annat jag behöver göra också. Annars får jag göra den imorgon och skicka in den imorgon! No big deal egentligen. Är bara så stressad och utmattad att jag behöver göra en planering och prioritering över vad som måste vara inne först.
 
 
Hoppas att alla har och får en bra fortsatt torsdagskväll för nu ska jag ta något att käka och sen ska jag faktiskt ta och lägga mig. Är så jävla trött. Varenda dag har jag varit trött nu de senaste 2 månaderna. Minst. Jag tror att jag är riktigt jävla utmattad från allt med skolan och allt psykiskt också. Det tär på krafterna!
 
Hade trumpetlektion idag också. Dock var den uppdelad men det var bra att jag hade den för jag fick hjälp med noterna till Symfoniorkestern, de noterna som var lite svåra, men nu kan jag dem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0