2012, 20 frågor.

Hittade några frågor som såg roliga ut på Elins blogg så var tvungen att sno dom.
 
1. Gjorde du något i år som du inte gjort förut? På höstterminen så påbörjade jag mitt sista år på gymnasiet och absolut sista året i skolan. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Vet inte riktigt om det var ett nyårslöfte men jag slutade röka. Det är jag ganska glad över, för gud så mycket bättre sångröst jag fick.
3. Är det något du har saknat 2012 som du vill ha 2013? Den där människan man kan använda ordet "pojkvän" och "älskling" på. Närhet. 
4. Vilket datum från 2012 kommer du alltid att minnas? 24/11 och 17/6
5. Vad var din största framgång i år? Jag har blivit mer bekväm för hur jag ser ut.
6. Vad var ditt största misstag i år?  Att lita på en person som inte litar på mig. 
7. Vad är ditt bästa köp? Ingen aning faktiskt. 
8. Vad spenderade du mest pengar på? Mig själv och mitt rum.
9. Har någon sagt något minnesvärt till dig? 
Inte vad jag kommer ihåg.
10. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året? I år var jag full med både motgångar och medgångar. Medgångarna tackar jag för, motgångarna inte lika så. 
11. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat körkort så jag hade haft det vid det här laget.
12. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Struntat i skola, körkort och träning
13. Blev du kär i år? Kär vet jag inte riktigt, men jag har/haft en crush. Haha.
14. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Ganska casual och bekväm. Har klätt mig i det jag känt för. 
15. Vad fick dig att må bra? Mina vänner får mig alltid att må bra.
16. Vad fick dig att må sämre? Lite motgångar sisådär. Dom hålls privat.
17. De bästa nya människorna som du har träffat?  Har träffat många nya människor. Anser väl inte riktigt någon som är bättre än den andra. Alla är lika bra!
18. Hände det något som du aldrig trodde skulle hända? Jag trodde aldrig att jag skulle få den där crushen på den där människan.
19. Vad har du lagt mest pengar på? 
Som tidigare skrivet, mig själv och mitt rum.
20. Vad har du för förväntningar av 2013?
 Att studenten och allt som hör till kommer bli det bästa i mitt liv. Att få ett jobb så fort som möjligt efter studenten. Att införskaffa mig det där körkortet så snart som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0