Åttonde Januari tvåtusen tretton

Känns så fel att använda 2013, jag lyckas aldrig ställa in mig på att skriva de nya årtalen innan årskiften. Har suttit och letat på google efter min balklänning som jag har beställt och jag har hittat den.
 
Idag ska jag även försöka få klart några rester jag har. Sen är jag av med de flesta resterna jag har. När jag kommer tillbaka till skolan så måste jag ta kontakt med våran rektor eller min lärare om mina mattebetyg som inte stämmer. Blir så irriterad.
 
I alla fall så har jag suttit och lekt litegrann i photoshop med bilden på min balklänning. Lyckades få till färgen ganska likt den färgen jag beställt den i, men ska inte spoila för mycket så har fixat det också. Det roliga med den klänningen jag beställde är att det var inte den jag egentligen tänkte beställa, men när jag fick frågan om jag ville prova den klänningen jag beställde, som faktiskt är en brudklänning egentligen. Haha. Trodde aldrig att jag skulle prova brudklänningar så tidigt. Haha. Samtidigt som jag beställde denna klänning så beställdes även matchande plastrong och "näsduk" till min kavaljer.
 
Vill att balbiljetterna ska släppas nu så jag har köpt dom så jag slipper bli så stressad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0