Första skoldagen är över

Godkväll, jag sitter här vid datorn med teven på också. Jag kan knappt hålla ögonen öppna för natten som var så sov jag bara 2,5 timme. Kul va? Det blir ju lätt så när man vänder på dygnet. Men nu kommer jag komma tillbaka till rätt dygnsrytm. Imorgon får jag helg. Det är skönt att få mjukstarta den här veckan!
 
På lördag ska jag väl träffa André, Ida och lilla Ella, om det går som planerat. De ska ju faktiskt flytta tillbaka hit till Sandviken. På gångavstånd till mig dessutom, då blev jag lycklig!
 
 
Nu ska jag faktiskt ta och äta något sött. Är så sötsugen, kanske ska ta mig en apelsin. Sen ska jag äntligen få sova.
 
Såååååå skönt!
 
 
Godnatt säger jag då, och samtidigt trevlig helg ;)


En otroligt vacker bild som jag tog när jag satt på bussen påväg hem idag. Bilden är tagen från min instagram. Där heter jag: martinawallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0