Fy!

Jag har ett stort fy på mig själv nu. Har massa rester och andra uppgifter jag skulle ha gjort innan lovet är slut, har jag gjort det då? - Nej, såklart inte! 
 
Jag har dock börjat rycka litegrann i pluggnerven, men det går segt. Funderar på att få klart repetitionerna på körkortsteorin så jag kan boka in massa körlektioner och uppskrivning och uppkörningen. Blir så taggad på det när jag väl tänker på det. Det är positivt i alla fall.
 
Är så sugen på att åka till kungsberg och åka skidor, men innan det så måste jag få mina skidor vallade. Behövs också, hatar när skidorna är ovallade.

Mamma ligger och sover så jag är alldeles ensam nu, hon jobbar natt nu. Och imorgon är det sista dagen på lovet. Jag vill ha flera månader till, men nu är det inte långt kvar till studentkryssningen och när den är klar så är det inte långt kvar innan vi får våra studentmössor och sen rätt som det är så sitter vi där i bänkarna den 14 Juni och väntar på att våran rektor ska läsa upp vilka program som får gå ut och ställa sig. Det är inte så att jag är taggad eller något!
 
Nu ska jag ta tag i mig själv så jag får klar alla betygen. HEJA MARTINA, DET HÄR KLARAR DU!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0