Jennhy Olsson - En förebild.

Har suttit och läst Jennhys blogg. Den tjejen har riktigt bra saker att säga, jag känner igen mig själv i henne. Hon är så himla fin både på insidan och utsidan.

Läste ett blogginlägg hon skrev om tonåren och alkohol, fester och killar även allt som hör därtill. Jag hittade en del i den texten som jag känner igen mig så himla mycket i.

Vet inte om bilden syns så bra så jag citerar: "Då jag har insett att man kan ha lika kul utan alkohol, som med alkohol. Då jag har tröttnat på att vara uppe hela nätterna och sova bort hela dagarna. Då jag har tröttnat på bakfylla och bakismat. Då jag har tröttnat på all skit som händer så fort människor har alkohol i kroppen."

Det var riktigt bra skrivet av henne tycker jag. Och jag håller med henne!


Kommentarer
Postat av: Jennhy

Men vad gullig du är Martina!! Glad jag blir :D Satt precis och googla mig själv (lol) hahaha, så hittade jag detta. Det värmer mitt hjärta.

Kram.

Svar: Haha, det har man väl gjort några gånger ;) haha. Det du skriver hjälper många och jag finner inspiration i dig och det du skriver. Du är en härlig och fin människa, både invändigt och utvändigt! Kram
Martina Wallén

2013-11-28 @ 10:57:22
URL: http://jennhyolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0