Lördag - Plugg och städning

God eftermiddag, har gjort lite nytta här hemma idag. Tro det eller ej Elin Lennholm, men jag var uppe vid 10 idag! DET DU! Sen dess har jag hunnit äta frukost, häckat i soffan framför tvn, plockat ur och plockat i diskmaskinen. Jag är duktig. Nu ska jag gå över på dagordningens andra punkt, göra klart en av de två resterna jag har i Svenska B, sen är jag klar med kärnämnena (svenska,matte och engelska). 
 
 
Senare i eftermiddag så ska jag nog träffa André och Ida. Vi får se hur det blir.
 
 
Hoppas att alla har en bra lördag!
 
Gjorde nya naglar i torsdags. Då provade jag en ny färg, den är ljusblå metallic. Väldigt cool tycker jag! Syns dock ganska dåligt på bilden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0