Måndag, 14 Januari

Godkväll, ligger i sängen så gott som död. Är så jäkla trött att jag inte ens vet vad jag heter, nej men seriöst så kan jag knappt hålla ögonen öppna så ikväll blir det tidig kväller för mig. Borde egentligen plugga men mitt huvud fungerar inte på det viset just nu, och kommer förmodligen inte göra på hela kvällen heller. Dåligt. DÅLIGT. 
 
Om en halvtimme så ska jag och mamma och hämta systra mi på badhuset, hon jobbar till 9 idag. Herregud, hur människan orkar säger jag bara. Idag fick jag massa saker gjorda faktiskt. Var "första" dagen på KC i våra nya lokaler och ny mat har vi fått också, MUMMA! Såååå mycket bättre än Bessemers mat. SUCK ON THAT! I alla fall så imorse när jag kom till skolan så pratade jag med vårat "allt i allo", Lasse. Han gav mig ledigt på fredag, sen har jag fixat ny trumpettid också, den är dock bara preliminär. Sen var jag till tandläkaren för undersökning och jag fick beröm för att jag har så fina och raka tänder. Hade dock ett hål som ska lagas i februari. När jag hade slutat så gick jag upp till solariet och låg där och jäste i 16 underbara minuter. Så skönt!
 
 
Nu ska jag ta och dra på mig lite andra kläder för snart ska jag ut och köra. Det var länge sen!
 
 
Provade att ligga på mage. Det var inte så bekvämt. Får dessutom ingen färg i ansiktet eller på armarna. Jag vill ju bli brun.

Kommentarer
Postat av: Elin Lennholm

ligg på rygg.

Svar: Man måste ju prova lite nya saker här i livet annars blir det ju inte så roligt. Right?
Martina Wallén

2013-01-18 @ 09:13:03
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0