Nu var det länge sen

Godkväll, idag har jag lyckats hitta ett trådlöst tangentbord och en trådlös datamus att använda när jag kopplar in laptopen i tvn. Hittills så funkar det jättebra! 

Var hemma från skolan idag då jag spydde två gånger i morse. Trodde först att det var/är magsjuka, men jag börjar bli tveksam. Tror att det kan ha med mina p-piller att göra, det låter ju bra haha. Så idag har jag inte fått så mycket gjort som de flesta kanske förstår, har legat i soffan med täcke och kuddar hela dagen och kollat på netflix, tacka gudarna för det. Skola imorgon är en tveksamhet, det beror på hur jag mår när jag vaknar imorgon så borde kanske duscha nu ikväll om det skulle vara så att det blir skola för min del. 
 
Jag har fått två roliga och bra nyheter idag, det ena är om ett "jobberbjudande" (kan inte riktigt kalla det för jobb.) och att jag ska få vara med och spela med Symfoniorkestern på deras nästa konsert i Mars. Det ska bli jättekul! Sist jag spelade med dem var under 150-års jubileumsmiddagarna. Det är ju ett tag sedan. 
 
Nu ska jag släpa mig upp i duschen. Det är tur att man har inbyggd pall och ångbastu så man får koppla av lite.
 
Idag fick jag även ett meddelande om att ett paket har skickats hem till mig, så det kanske kommer hem hit imorgon eller på torsdag! Yäy.
 
En bild från i förmiddags när jag låg helt död i soffan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0