Sista lovdagen

Godkväll. Nu har sista lovdagen passerat och jag är inte så jättetaggad på skola imorgon, men det ska bli skönt att komma tillbaka in i alla rutiner och få träffa alla fina estetare. Som jag saknat er alla! Jag tror att jag pratar för de flesta estetare när jag säger att jag inte heller är så jättetaggad på att dela lokaler med kulturskolan, men det får vi leva med. (Vi treor har ju bara 1 termin kvar!)
 
Nu ska jag be mamma fläta mitt hår och sen ska nog jag ta och släcka det mesta (mamma ska jobba natt.) för det blir bara jag och spökena inatt. Yäss!
 
Godnatt på er allihopa!
 
Snyggaste bilden på mig. Bästa fotografen är min boo Elin. Bilden är från studentveckan 2012. Undrar hur det blir på våran studentvecka? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0