Söndag

Sitter i soffan och kollar på Extreme Home Makeover. Imorgon ska jag till skolan, har verkligen ingen lust. Är inne i en sån här skoltrött-period, när jag bara vill vara hemma och sova. Men idag ska jag stor städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag och sen ska jag plugga svenska. Den sista uppgiften innan jag är klar med hela Svenska B kursen. Såå skönt!

Ärligt talat så saknar jag inte skolan ett dugg. Jag saknar inte ens min klass..? Har kanske någon anledning till det som inte är värd nog att ta upp här, det håller jag till mig själv. Dock saknar jag min fina vän som jag faktiskt umgicks med igår, han får mig att må bra!

Igår åt jag middag med båda mina familjer, haha. Vi planerade även en 24 timmars kryssning vid påsk, så den ska nog beställas inom kort. Det blir trevligt!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0