Söndagen den trettonde i första

Nu är helgen förbipasserad och den här helgen har jag gjort en av årets goda gärningar. Har nämligen hjälpt mina fina vänner att flytta in i sin nya lägenhet. Det har varit roligt att få hjälpa dom, har ju även fått bebismysa litegrann. Tyvärr så har inga bilder tagits eftersom att det varit fullt upp i princip hela tiden. 
 
 
Nu ska jag ta och fixa håret sen tänker jag nog säga godnatt tror jag. Det har varit en ganska intensiv helg så nu ska det bli skönt att få sova lite. Men upp tidigt och tillbaka till rutinerna igen och den här veckan som kommer nu då så drar vi igång karaktärsämnena för oss estetmusikare. Kul kul!
Med tanke på rutiner så ska jag faktiskt sola imorgon efter skolan, det ska bli så skönt. Ska försöka hinna med det åtminstone 2-3 gånger i veckan. Vill ju få lite färg ;) Ska även försöka stå på crosstrainern här hemma några dagar i veckan. På cardiot så kör jag ju även lite styrkeövningar också, har även en pilatesboll som kanske skall börja användas. Haha.
 
Tjatter, tjatter. Babblar på som satan här nu. Haha.
 
 
Godnatt på er och hoppas att ni har haft en jättebra helg för det har jag haft!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0