Jobbar och sliter

Hej allihopa, nu var det länge sen. Jag jobbar och sliter om dagarna så jag har varken tid eller ork till att göra annat än att sova, äta och jobba. Så ser alltså mitt liv ut för tillfället. Kulis.
 
För er som inte vet så arbetar jag på Furuviksparken som attraktionspersonal, jag sköter alltså om karusellerna på nöjesfältet. Jag har ett väldigt konstigt schema, men om två veckor så får jag mig en veckas semester, typ. Är ledig en vecka i alla fall. Det är typ det enda sommarlovet jag kommer ha denna sommar.
 
Så mycket mer än detta finns det faktiskt inte att berätta.
 
 
Jo, jag har börjat fundera mer på det här med eget boende. Flytt och nya städer osv. Jag skulle vilja flytta till en annan stad. Börja om på nytt, ett blankt papper. Det skulle jag ha gjort redan när jag började gymnasiet men det felvalet jag gjorde då blev hyfsat bra i alla fall.
 
Nu ska jag ta mig härifrån, har haft världens fight med min mor. Så jag blir borta hela kvällen och kanske natten. Det visar sig. Kommer inte vara kontaktbar för henne i alla fall :)
 
 
 
FIna påfågeln som springer runt på jobbet och skriker och tjuter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0