Kör en sån här tråkig lista igen. Precis som förr.

Om dig..

1. Fullständigt namn - Karolina Maria Martina Wallén
2. Ålder? - 19
3. Vart bor du? - Sandviken
4. Bor tillsammans med? - Mamma och pappa
5. Färg på ditt hus? - ljusgult? 
6. Hus eller lägenhet? - Radhus
7. När är du född? - 17 Juni år 1994
8. Klass? - Klass? Som i skolklass? ESMK10 (min senaste klass)
9. Vilket år tar du studenten? - Tog studenten för en månad sedan  
10. Något jobb? - Sommarjobb, Furuvik. Vikarie som trumpetlärare på kulturskolan.  

Idag...:

11. När gick du upp i morse? – 8.15
12. När ska du sova? - 22.30
13. Duschat idag? - Ska göra det nu ikväll.   
14. Kramat någon idag?- Mamma
15. Pussat någon idag? - 
Nope. 
16. Vad har du ätit idag? - Frukost, matlåda till lunch och Max till kvällsmat. 
17. Dagens klädsel? - Arbetskläderna
18. Dagens smink? - Mascara, täckstift på vissa fläckar plus lite ifyllda ögonbryn. 
19. Dagens sötnos? - Ingen.   
20. Dagens roligaste? - Att en fiskmås bajsade på mig idag på jobbet. 

Har/Hur/Vem...:

21. Har du många vänner? - Någon. Flera stycken har bevisat att de inte är riktiga vänner så dessa personer skiter jag i!
22. Hur många har du kysst?- Det är alltså meningen att jag ska hålla koll på det? 
23. Vem kramade du senast? - Mami
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - En gammal pojkvän. 
27. Har du pojk-/flickvän? - Nope, lika bra att inte ha någon. Blir så mycket krångel då.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma 
29. Vem fick du senast sms ifrån? - André 

Favorit..:

31. ...Film? - Serie, VÄNNER. 
32. ...Låt? -
 Wake me up - Avicii
33. ...Mat? - Ingen aning. 
34. ...Dryck? - Té  
35. ...Färg? - Rosa
37. ...Stad? -
 Stockholm
38. ...Land? - Jadu. Sverige på somrarna, annars kan jag gärna bo på typ Gran Canaria eller något. 
39. ...Ämne i skolan? - Ensemble
40. ...Människa? - Favoritmänniska? Min storebror. Det finns ingen som honom.  

Senaste:

41. Personen du tänkte på? - Storebror
43. Gången du spydde? – Kommer inte ihåg. 
44. Gången du grät? - För någon dag sedan. 
45. Pizzan du åt? - Här om dagen. 
46. Gången du var i Göteborg? - För 4 år sedan tror jag.
47. Gången du var i Stockholm? - Kommer inte ihåg. Någon månad sedan.  
48. Gången du var full? - Studenten?
49. Gången du var hög? - Har aldrig varit hög. Det är inget man borde se fram emot som normal människa. 
50. Gången du var kåt? -
 Jadu, senaste gången jag låg med någon?

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Båda.
52. Hund eller katt? - Båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa. (har blivit fett tråkig)
54. Tvspel eller datorspel? – Båda.
55. Singel eller upptagen? - Jag är helst singel. 
56. Hångla eller ha sex? - Svårt val. Haha. Det bästa är ju båda samtidigt. 
58. Ragga eller bli uppraggad? - Båda faktiskt. Går väl lika bra att ragga som tjej? JÄMSTÄLLT SKA DET VARA!
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Big Brother 
60. Blont eller svart hår? - Brunt.   
61. Blåa eller bruna ögon? - Blåa.
62. Choklad eller lakrits? – Choklad såklart, även fast jag är allergisk. 
63. Göteborg eller Stockholm? – Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt?- Det spelar väl ingen roll? Haha. Jag är dock högerhänt. 
65. Coca cola eller fanta?- Cola. Helst Cola zero. 
66. Pizza eller kebab?- KEBAB
67. Randigt eller prickigt?- Randigt. 
68. Älska eller älskas?- Det bästa är ju att älska och att älskas. 
69. Leva eller dö?- Beror på i vilka sammanhang. 

Antal...:

70. ...Personer du älskar? - Min underbara familj. Plus ett fåtal vänner. 
71. ...Personer du hatar? - Hatar nog ingen, ogillar och har svårt för människor.  
72. ...Gånger du varit full? -  Det håller jag verkligen inte koll på. Det är ju en hel del gånger. 
73. ...Personer du hånglat med inom en 24timmars-period?- 3?
74. ...Glassar du ätit på en dag? - 5.
75. ...Festivaler du varit på/ska på detta året?- Inte en enda faktiskt. Som jag har planerat i alla fall. 
76. ...Gånger du haft minnesluckor?- En hel del gånger. 
77. ...Gånger du varit hög?- Har aldrig varit hög och det är inget jag planerar att vara. 
78. ...Personer du saknar just nu? – Mamma, pappa och storebror. 
79. ...Gånger ditt hjärta brustit? - En gång. Vilket var en gång för mycket. När ett av mina ex var otrogen.  

Vem...:

80. ...Vill du kyssa nu? - Det är ju lite hemligt..
81. ...Ska du träffa imorgon? - Mina underbara arbetskamrater. 
82. ...Sjöng du senast för? - För barnen på jobbet idag. 
83. ...Hade du senast en msn-konversation med?- Innan de tog bort msn? Har jag faktiskt ingen aning.
84. ...Spelade du tvspel med senast? - 
Mig själv. Den bästa kamraten man kan ha!
85. ...Vill du ta med på resa nu? - Boo 
86. ...Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha. Dessa personer kan vi hålla anonyma. Jag tror nog att de vet vilka dem är. 
87. ...Förtjänar att dö? - Önskar ingen person död. Men ibland går sista droppen. 
88. ...Är söt? - Mina småhjärtan ♥ 
89. ...Vill du sova jämsides med i natt?- Mig själv ♥

Vad...:

90. ...Gör dig glad? - Att se de personer jag älskar vara glada och må bra. 
91. ...Gör dig ledsen? -
 Att se de personer jag älskar vara ledsna och inte må bra. 
92. ...Vill du helst göra nu?- Duscha. 
93. ...Önskar du att du slapp göra? - Jobba imorgon. 
94. ...Vill du ha nu?- Mindre ont i ryggen. 
95. ...Önskar du dig i födelsedagspresent? -
Fyllde år för sådär nästan en månad sedan.  
96. ...Längtar du till?- Systra mi har haft första dagen på gymnasiet och jag får höra om den där spända känslan som kryper genom kroppen.  
97. ...Tycker du om dina betyg?- Jag blev sjukt nöjd med mina slutbetyg. 
98. ...Ångrar du i ditt liv?- 
Många saker. 
99. ...Är det bästa som hänt dig?- Att jag, av 2500 sökanden, fick jobb på Furuviksparken. Det kan vara det bästa valet jag gjort i hela mitt liv. Lika som det valet jag kommer göra till våren. De jag umgås med kommer bli så ställda och chockade av det valet.  

100. Hur mycket är klockan? - 21.11?

 

 
Fixade nya naglar härom dagen också!
 

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0