Nu var det länge, länge sen.

Hej hopp, nu var det ett bra tag sedan och jag såg att statistiken var väääldigt låg jämfört med vad den varit tidigare. 
 
Mitt liv består för tillfället bara av jobb. Men idag är jag ledig så då ska jag se till att råplugga lite körkort eftersom att jag snart har uppskrivning och uppkörning. Tänker inte berätta för en enda jäkel när det är eller om jag klarar det eller inte. That's my business!
 
Ja, inte har jag särskilt mycket att berätta eller skriva heller förutom att jag kan dela med mig av att jag faktiskt har fyllt upp min första låda med flytta hemifrån grejer. Detta är gjort så sent till skillnad från mina bekanta, men eftersom att jag har en deal med mina föräldrar den dagen då jag väl flyttar så köper jag själv, bara vissa saker jag känner att jag skulle vilja ha då. 
 
 
Nu ska jag se till att koncentrera mig på mitt lilla pluggeri här. Ha en superduperbra dag så hörs vi såsmåningom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0