En vecka sedan

Herre min jesus, tiden går fort när man har roligt sägs det ju. Men mina föräldrar har också sagt att ju äldre man blir desto fortare går tiden, så gör allt du vill nu!
 
Det är alltså en vecka sedan jag tog studenten. En vecka sedan den dagen jag väntat på hela mitt liv. Den dagen var över på ett ögonblick, känns det som. Självklart så var det ju inte så, alla förberedelser, alla pengar, all tid.
Jag har inte riktigt greppat, än, att allt bara är slut. Efter allt slit, alla timmar, dagar, nätter som jag satt med alla j*vla rester och prov. Nu är det slut. 
Men nu har jag ett fantastiskt liv framför mig, men framför allt en fantastisk sommar med världens roligaste jobb. 
 
Jag har ju inte bloggat nu på ett bra tag, men det är ju för att jag jobbar nästan konstant och jag har liksom inte ens tänkt på det. Plus att det har varit balförberdelser, själva baldagen och studentföberedelser och själva studentdagen.
 
Och som pricken över "i" så har jag dragit på mig världens förjävligaste förkylning och vid varje förkylning jag får så kommer bronkiten tillbaka. Jag hade ju bronkit i vintras/våras, fick det uppkollat hos läkare och de sa att vid rejäla förkylningar så kan det komma tillbaka. 
 
Detta är pretty much mitt liv just nu, har liksom inte ens haft tid eller ork att jag fyllde 19 i måndags. Hur sjukt är inte det?
 
 
Midsommarafton var det ju igår också. Jag jobbade hela dagen men på kvällen så blev det mat och mycket umgänge med familjen och bonussläkten. Wonderful!
 
 
 
Min fina namnskylt jag har på arbetskläderna!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0