Studentbal

Hej allihopa, i fredags var jag på studentbal och det var awesome. Hade snyggaste dejten ever. Kan inte förklara min hatkärlek till den människan.
 
I alla fall, den dagen jag väntat på i 19 år var snabbt över men jag kände mig som en prinsessa. Dock var jag mer obekväm i klänningen än vad jag trodde att jag skulle vara. Jag ler på väldigt få bilder. Dels för att det var så jävla ljust ute (solen bländade mig hela tiden) och sen var jag hur trött som helst typ.
 
Det var några stycken som kom dit och fotade och jag tackar speciellt Ulrika för de jättefina bilderna hon tog på mig, min baldejt och mina vänner. Du är så bäst!
 
Nu är jag skittrött och ska upp tidigt för att åka ner på stan och köpa blomma(or) åt min "lillasyster" som går ut nian imorgon(!!!!!) min lilla älskling börjar bli så stor ♥
 
 
Min håruppsättning!
Jag och världens finaste kille, världens bästaste vän! I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0