1 guld och 2 silver

Det var inte stålmännens år i år. Det här året var det väl Hammarbys tur, men jag menar vi har ju ändå 8 guld. Dem har ju bara 2 ;)
 
I alla fall så är jag jättesliten efter den här helgen, jag har spelat trumpet nästan konstant i 2 dagar, och från bandymatchen igår så tror jag att min influensa är tillbaka eller så har förkylningen förvärrats och skapat en liten feber-rusning. Sitter med en långärmad t-shirt, 2 tjocktröjor, 2 sockor + tofflor, och mjukisbyxor och fryser fortfarande. Så det vettefan om inte febern är på g tillbaka. Det har jag inte tid med, men det skulle i alla fall förklara huvudvärken jag haft idag.
 
Efter gårdagen så är jag rätt så mörbultad. Jag fick med mig två sår + blåmärke på ena kinden, svullet ögonbryn, blåmärken och bulor på vänsterarmen, blåmärke på högra låret, blåmärken på vänstra sidan av magen, blåmärken och bulor på vänstra benet. Det låter som att jag blev gängmisshandlad, va? Det blev jag också. Nästan i alla fall. Jag trodde att jag skulle bli det i alla fall med alla jävla stockholmshuliganer som var där. Det är nästan så jag hade velat ha en livvakt.
 
Nu ska jag ta min förvärrade förkylning och bädda ner mig i soffan under filten och se om det blir bättre, annars blir jag nog hemma imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0