En lista. Bara för att jag, just nu, inte har något att blogga om

1.Hur gammal är du? - 18. Fyller 19 om 2,5 månad.
2.Vem tror du läser detta?- Den här dumma listan? - Ingen.
3.Är du med i scouterna?- Nej?
4.Var är du?- Hemma i soffan. 
5.Räknar du någonsin hur många steg du tar när du är ute och går?- Nej, det gör jag inte. Jag ser ingen vits med att göra det?
6.Vilken är "veckans låt"?- Mumford & Sons - Hopeless Wanderer
7.Kollar du fortfarande på tecknat?- Självklart!
8.Har du någon romantisk favorit film?- Ingen jag kommer på såhär på rak arm.
9.Vad brukar du dricka till maten? - Mjölk och vatten.
10.Vilken film kan du se på om och om igen utan att tröttna?- En serie. Vänner. Bästa!
11.Vem kramade du/pussade du senast?- Gav mamma en kram. 
12.När brukar du gå och lägga dig? - Det beror på. Jag kan aldrig somna före 22. 
13.Är du lat?- Jag är lataste latisen av alla lata latisar.
14.Vad brukade du klä ut dig till på Halloween när du var liten?- Häxa, såklart. Det är det ända som passar mig! 
15.Är du höjdrädd?- Ibland. Tycker oftast att det är coolt att vara på höga höjder!
16.Dansar du i duschen?- Nej, men jag sjunger varenda gång. 
17.Favorit högtid?- Midsommar. Få vara med dem man tycker om allra mest, dricka och äta gott. Självklart ska det vara varmt och strålande sol också. 
18.Vad irriterar du dig på just nu?- Att jag nyser hela tiden. 
19.Vad ville du bli när du var liten?- Ridlärare. 
20.Nike eller Adidas?- Båda.
21.Kan du karate?- Nej, men min boo är världens karate kid. 
22.Har du någonsin pussat en tjej?- Japp. 
23.Har du någonsin varit kär?- Ja, det är det bästa som finns. 
24.Varmt eller kallt te?- Varmt te när det är kallt ute och när man är förkyld. Isté på en varm sommardag.
25.Te eller kaffe?- Te. 
26.Har du någon crush på någon?- Det har jag säkert.
27.Kan du sticka eller virka?- Kan faktiskt både sticka och virka. Kommer bli en sån här mormor/farmor som stickar sockor till sina barnbarn.
28.Vill du gifta dig?- Ja, det vill jag. Vet redan hur och var ceremonin ska vara.
29.Om du var osynlig för en dag vad skulle du göra?- De jag ogillar skulle inte få en rolig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0