En vecka

God eftermiddag såhär i vårsolen. Det är så himla fint väder ute att jag skulle vilja vara utomhus i solen och njuta, men eftersom att influensahelvetet inte gett med sig än så måste jag nog vara inne till på lördag i alla fall. Minst. Till helgen så kommer min bror hem till Sandviken igen, äntligen. Har inte träffat honom sen nyår. Whoooa, jag har inte träffat min bror sen nyår. Herregud!
 
I alla fall den här veckan har inte varit särskilt effektiv. Vilket irriterar mig till tusen. Jag har jättemycket saker och rester i skolan jag hade behövt göra, helst förra året. Har jätteont i bihålorna som gör att jag får en hemsk huvudvärk så nu ska jag gå ner till vardagsrummet och lägga mig och kolla på "Keeping up with the Kardashians". Det är lite roligt faktiskt. Det är dock lite äldre avsnitt, men det är roligt i alla fall och se vilken jävla douche Scott Disick är. Herregud. Get a life, liksom!
 
Ha en fortsatt fin, trevlig och bra dag och vecka. Jag ska försöka bli feberfri och influensafri. Önska mig lycka till!
 
Igår var det dessutom 100 dagar kvar till studenten. Vilket betyder att idag är det 99. Dagen D närmar sig med stormsteg, och innan dess ska jag ha fått undan rubbet i skolan. Wish me luck, guys!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0