Fredag- fortfarande helt slut sen kryssningen.

Halv ligger i soffan och kollar på "7th heaven". Har fortfarande ingen ork i kroppen sen kryssningen, jag förstår inte hur en 24 timmarskryssning kan ta all kraft ur en, men det finns ju några anledningar till det. Men vi nöjer oss med att berätta att hela kryssningen inte blev ett dugg som vi hade tänkt oss. Men trots omständigheterna så blev det hyfsat bra ändå. Har både bra och dåliga minnen från resan.

Nu ska jag ta och plocka ur diskmaskinen med den sista lilla energin jag har kvar i kroppen. Och imorgon ska jag faktiskt till kungsberg med min "lillasyster". Det blir första gången för mig den här säsongen. Herregud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0