Internationella PI-dagen

God eftermiddag!
 
Idag är det tydligen internationella PI-dagen, det visste jag inte överhuvudtaget. Bryr mig väl inte så mycket heller, haha. Det är väl kanske då man skulle ha bakat och gjort en snygg dekoration med Pi-tecknet.
 
I alla fall så har jag och Anna kommit en ganska bra bit i projektarbetet trots att vi har inlämning nästa vecka. Så både ett tips från coachen och ett riktigt bra råd är att börja i tid. Man tror att ett år räcker gott och väl. NEJ. Det gör inte det, speciellt inte med allt annat man har också, man kanske har körkortet parallellt med skolarbetena och i och med att det är sista terminen så har man ju många slutuppgifter som ska inlämnas. Så till alla som går i både ettan och tvåan, börja spåna redan nu på vad ni vill göra. Annars kan det vara försent!
 
 
En rolig sak fick jag reda på igår. Jag ska faktiskt vara med och tuta lite på bandyfinalen så det ska bli jättekul tycker jag. Blir äntligen återförenad med mina trumpetbruttor, det var länge sedan vi spelade tillsammans. 
 
 
Nu ska jag käka och sen ska jag försöka få undan en rest eller två. Ha det super bra så uppdaterar jag inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0