Lördagnatt - Effektiv dag!

Nu har det inte hänt något här på ett tag va? - Sorry, för det. Jag i alla fall precis beställt hem lite studentkläder. Kände att jag ville ha en tröja som det står student 2013 på, passade även på att ta med en fräck tygkasse. Jag menar, väskor kan man ju aldrig ha för lite av ;)
 
Idag har jag varit i Kungsberg och åkt skidor för första gången den här säsongen. Det var sååå skönt att röra på sig och jag har blivit jätteröd i ansiktet efter all sol jag fått på mig idag. Kanske är lite köldskador också, det vet man ju aldrig liksom. Haha. I alla fall, det var faktiskt min bonussyster som fick upp mig dit idag. Hon sa att hon ville åka och hon hade ingen att åka med så jag ställde upp som den snälla och bästa bonussystern jag är. 
 
Jag kanske inte har sagt det förr, men varenda vinter så får jag extrema problem med halsen och lungorna. Och nu när våren är på intåg så börjar detta äntligen släppa så nu går jag runt och hostar som en idiot (det låter som att jag har TBC) och det gör svinont i halsen och lungorna för den delen. I alla fall så, jag hostar ju slem eftersom att det är alltid det som ligger och gömmer sig i alla mina slemhinnor under vinterhalvåret. Så det ska bli skönt att få bli av med det nu! Finally liksom. Men jag har ju blivit van eftersom att det har varit såhär de senaste 10 åren. Minst.
 
 
Hoppas att alla får en bra söndag för denna söndag som kommer nu ska jag spendera framför en massa skolböcker och plugga. Det är välbehövligt, ligger efter så sjukt mycket. Speciellt med alla jäkla deadlines vi har på alla slutuppgifter i alla kurserna. Betygen sätts i maj så jag har omkring två månader på mig att få till allt. Jippie.
 
Godnatt!
En obligatorisk sittlifts-bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0