Piggelin

Godkväll såhär på fredagskvällen. Sitter i vardagsrummet med mamma och pappa och kollar på något tvprogram på kunskapskanalen, något program om leoparder. Blir helt förälskad. Ikväll, eller ja, inatt kommer min bror hem till Sandviken igen. Det är 3 månader sen jag träffade honom sist. Det är ganska amazing. Ni som har syskon; Skulle ni klara er utan varandra i 3 månader? - Det tvivlar jag stort på, för så fort den ena flyttar så märker man hur mycket man älskar och saknar varandra. Man tar inte varandra för givet längre. 
 
Så den här helgen så ska hela familjen bo här hos mamma. Gud så skönt det ska bli! Äntligen lite quality time med familjen, som man inte haft sen i jul. 
 
Ikväll ska jag och pappa kolla på massa gamla foton också. Ska bli jättetrevligt. Vi har två fulla gamla prixkassar fullt med såna här "fotomappar", så vi har nog en bra kväll framför oss.
 
Vad gäller influensan så är jag mycket piggare idag. Det var det jag ville komma till egentligen. Jag har fortfarande haft lite feber idag, men vad som känns nu så är den helt borta. Nu har jag bara en förjävla hosta och är snorig som få.
 
Hoppas att alla får en bra helg, för det ska jag definitivt ha. Trots lite sjukdom.
 
 
 
Igår åt jag en egen liten version av bananasplit. Hade sånhär tresmaks-glass, strössel, chokladsås och banan! MUMMAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0