Three days

 
Godmorgon, sitter vid stationära datorn nu eftersom att den redan var påslagen. Idag blir det första dagen i skolan för mig på jättelänge känns det som, men det är ju bara för att jag varit hemma och varit sjuk nu de senaste veckorna. Äntligen så har det börjat släppa. Peppar, peppar!
 
Idag så ska jag dessutom vara lärarvikarie åt min trumpetlärare, så idag ska jag få undervisa barn. Hur läskigt? Men det positiva är ju att jag faktiskt tjänar några kronor på det. Så där kanske jag har en framtid senare? Kulturskolelärare?
 
Nu ska jag göra mig i ordning för snart går min buss och jag vill inte missa den igen.
 
 
Ha en bra dag så hörs vi!
 
 
Nu är det inte många månader kvar. Sen är det adjöss skoltid och hej arbetslösheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0