Besökstatistiken minskar

Sitter och installerar lite roliga "dödafolkspel" på datorn så jag passar på att slänga iväg ett inlägg. Vad är det jag ser om inte att statistiken går nedåt. Men jag har mig själv att skylla när jag aldrig uppdaterar.
 
Igår var jag till Klädjätten med André, Ida och Ella för att kolla storlekar på kostym till André, som jag lånat av Ida, för att gå på balen med. Vi hittade bra storlekar så nu är det bara att leta på något bra ställe att skaffa sig en kostym på. Han är lite sent ute, men bättre sent än aldrig, right? ;) Så igår hade jag en riktigt trevlig dag med dem.
 
Idag hade jag en lång dag i skolan. Började 20 över 8 och slutade inte förän vid 20 över 3. Jobbigt! Men det är inte många dagar kvar i skolan. Vad gör jag sen då liksom? :(
 
Vart ska jag ta vägen? - Jo, i sommar kommer jag sitta i karusellerna på Furuvik och trycka på en massa knappar. Det ska ju bli spännande. Ha lite makt sådär!
 
Älskade unge, jag är så glad att du blev till! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0