Elin Linnéa Lennholm, 18 år.

Idag fyller min booboo 18 år.
 
Jag har varit på 18 års kalas hos Elin och träffat hennes släkt också. Några av dem har jag redan träffat någon gång tidigare. Det var 4 hundar på plats idag också och det blev KAOS. Bokstavligen. En Texas som rymmer. En valp som gör Texas irriterad så Texas skäller.
 
Skulle egentligen ha följt med mina brudar ut på krogen idag eftersom att det faktiskt är Elins krogendebut, men i och med att jag har arbetsutbildning imorgon så måste jag försöka få lite sömn inatt så jag orkar sitta och lyssna imorgon. Som jag kanske har skrivi tidigare så ska jag jobba på Furuvik i sommar. Det ska bli så jävla roligt. Så imorgon kommer vi få en rundtur i hela Furuviksparken. Oj, oj. Den som jag aldrig sett förr. Så man kanske ska ha bekväma skor på sig?
 
I alla fall så tackar och bockar jag Elin själv och hennes familj för att jag fick komma hem till dem och fira Elin idag. Tackar även för all jättegod mat vi fick och fikat. Och Elin; Din tårta var väääääldigt fin, och jättegod!!!
 
 
Det här är typ de enda bilderna jag tog idag. Sen en massa egobilder på mig själv och på Elvira som tog min telefon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0