Torsdag - Ledig. Rest In Peace #27

God eftermiddag. Sitter och ska försöka ta mig an lite plugg nu. Får se hur bra det går, men i och med att det är mindre än två veckor kvar innan alla rester ska vara inlämnade så är det dags att ta tag i allt. 
 
 
Läste aftonbladet i morse när jag vaknade och där på första sidan stod det att AIK:s målvakt Ivan Turina avled under  natten i sin lägenhet. Han hittades avliden i sängen. Då tänker jag genast på min aikfanatiske vän som är ett troget fan. Jag är varken inget fotbollsfan eller aikfan men jag tänker givetvis också på Ivan Turinas familj och nära & kära. Rest in peace! ♥ 
 
Nu ska jag försöka få något gjort här så jag kan känna mig nöjd idag också! 
 
 
Ha det bra!
 
Tänker på er, AIK!
 
 
Snodde bilden från Emil (en till aikfanatiker) på facebook. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0