Farsdag ♥️ / namnsdag

Godkväll, jag halvligger i soffan och försöker hålla mig vaken. Idag har vi firat farsdag och min namnsdag här hemma. Jag och min bror har gått ihop och tillverkat en fin presentkorg åt vår älskade far, där han bland annat fick en kokbok skriven av hans favoritkock. Per Morberg. Dock bor ju min bror nere i Stockholm så han kunde ju inte vara med i fysisk form men vi ringde honom och han fick vara med på högtalartelefon. 

Det har ju tyvärr inte hänt så mycket här på bloggen, men det har sina anledningar. Dels så rustar vi ju om köket här hemma som faktiskt börjar ta lite form nu. Vi har bara lite tak- och golvlister kvar att köpa, plus lite inredning. Och skåpluckorna, som vi skickat iväg på lackering, kommer tillbaka till slutet på veckan som kommer nu.  


Hoppas att alla mår bättre än vad jag gör! Ha det bra! Kram 




Var och gjorde naglar idag också! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0