En långtråkig tisdag

God eftermiddag, idag är det tisdag och jag har inte bloggat på väldigt länge. Antagligen för att jag glömmer bort att jag faktiskt har en blogg, men vem bryr sig det finns ju nästan ingen som läser denna längre. När jag var som mest aktiv hade jag faktiskt nästan 50 läsare om dagen. Det är lite coolt. Lilla jag. Den här lilla ointressanta bloggen.
 
Den här helgen var jag faktiskt nere i Stockholm och hälsade på min bror. Spenderade tre nätter hos honom. Det var trevligt att få träffa min storebror, nu när man aldrig träffar honom varje dag längre. Det känns så tomt trots att det gått ett år sedan han packade sitt och flyttade.
 
Jag har fått hem mina nagelgrejer också, ni vet allt det som jag har sagt i säkert ett år att jag ska köpa. Äntligen har jag grejerna hemma och jag började med att prova på en nagelförstärkning igår. Det gick riktigt bra faktiskt, är riktigt nöjd med resultatet för att vara första gången jag håller på med riktiga grejer. Det här är något jag kan tänka mig att fortsätta med resten av livet, som en lite hobby.
 
Idag har jag så mycket att göra så jag inte kommer hinna med att sitta och leka med dekorationerna och sådär. Jag har nämligen inte provat använda glitter eller något än, eftersom att jag kände att jag behövde prova på igår. Så det blev neutrala naglar för mig. Tidigare så har jag ju användt lösnaglar på mig själv, men mina naglar har tagit så mycket stryk utav det och lösnagellimmet så nu måste jag låta mina naglar få vila ett tag innan jag känner att jag är beredd att börja med något annat.
 
Hoppas att ni får en bra dag, nu ska jag se till att göra lite nytta!
 
 
 
Har ni några frågor kring detta så är det bara att kommentera! Annars kan ni skriva till mig på instagram eller twitter (är mest aktiv där) jag heter martinawallen både på insta och twitter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0