Hårfärg/ bildbomb

Hej allihopa, om det finns någon kvar som läser denna ointressanta och icke uppdaterande bloggen. Haha. Nu är det torsdagnatt och jag har precis färgat håret. Ska göra mig i ordning för att lägga mig, men är inte riktigt säker på att jag är trött.
Hur som helst, så har det hänt en del grejer sen jag uppdaterade senast. Jag har bland annat varit på anställningsintervju, men vart tänker jag ej berätta förän jag fått reda på om jag fått jobbet eller ej. Dock kan jag säga att det skulle vara sjukt kul att få prova på arbetet dels för att jag har liknande erfarenhet och sen för att det också är en merit i CV:t. Jag har jättemånga arbetsplatser med i mitt CV nu, det känns jättebra faktiskt. De flesta är ju dock säsongsjobb men jag har ju fortfarande arbetslivserfarenhet liksom. 
 
För övrigt så hoppas jag att alla mår bra, själv har jag åkt på den där årliga vinterförkylningen som stannar kvar hela vinterhalvåret så jag går runt och snorar i princip dag ut och dag in. Det som också är drygt är att jag får tillbaka bronkiten jag fick förra vintern. Vilket då är mindre roligt. Det är då tur att jag inte måste hålla mig frisk till lucia osv. som tidigare år. haha. Dock är jag avundsjuk på de som får vara med på lucia i år. Det är det jag nog saknar mest med skolan. Lucia. Alla mysiga låtar och stämmor. Och att vara Lucia. Jag var lucia två tåg förra året. Det sög. Jag har aldrig varit lucia någon gång i mitt liv. Inte för att vara diskriminerande eller något men Lucia var ju faktiskt brunett for fuck sake... Haha!
 
Imorgon (nu egentligen) är det fredag och då händer det ingenting som vanligt. I mitt tråkiga liv. Haha
 
Godnatt på er!
 
 
 Jag köpte världens finaste tröja på Rocks i Valbo förra veckan. (tror jag)
 Jag har också börjat göra mer och mer naglar nu vilket är roligt. Det här är min senaste nageldesign på mig själv. Fy satan vad svårt det är att göra naglar på sig själv alltså. Jag är inte duktig att arbeta med vänsterhanden.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0