Min älskling är tillbaka

Godkväll, idag fick jag äntligen åka och hämta ut en ny iPhone 5 så nu är jag hel igen. Har varit så tomt utan en fungerande telefon. Visst, har ju kunnat använda min 4a men den blev så seg och efterbliven sen jag uppdaterade den. Men nu slipper jag den och hoppas och håller tummarna för att jag slipper lämna in denna igen. 

Imorgon är det torsdag och jag har lite grejer jag behöver göra, precis som jag haft tidigare i veckan.

På torsdag nästa vecka ska jag på arbetsintervju och jag är jättenervös då det är något som skulle vara kul att prova på. Vart det är tänker jag inte berätta förän jag får svar på om jag får jobbet eller inte. Men håll gärna tummarna för mig! 

Hoppas att alla haft en bra onsdag. 

Godnatt! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0