Designbyte

Nu är det dags att göra något åt min extremt tråkiga och fula design. Byta header är på sin plats också. Men grejen är den att jag varken har tid eller inspiration till att göra något nytt. Rolig människa jag är va? Haha. 

I alla fall så har jag idag agerat chaufför en del. Det är trevligt. Har glömt hur roligt det är att köra bil. Skulle verkligen vilja göra det varje dag nu. Men det håller nog bara i sig nu i början tror jag. 

Imorgon har jag en liten lista med saker att göra också, den är lite mindre. Men det är en del viktiga saker som ska göras. Så dom är det prio ett på. 

Hoppas att alla mår bra. Av de få läsarna jag har kvar! Haha. 

Godnatt! 

Köpte mig ett halsband från Kappahl idag. Dom är ju så snygga, de här kedjorna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0