Small changes / höstmarknad

Hejsan, nu har jag fått lite ordning på designen. Eftersom att jag är ganska okunnig vad gäller webbdesign osv. så tar det tid för mig då jag måste prova mig fram för att se att det blir rätt. Jag har inte fått till allt jag vill ha än, men det börjar komma någon vart i alla fall. Eftersom att jag hade en gammal bild på headern så kände jag att det var dags att byta ut den, dessutom ville jag göra den lite roligare. Det är ju ganska tråkigt med en enkel vit design bara. Men den här bakgrunden är ju ganska käck tycker jag.
 
Idag var det höstmarknad på stan kombinerat med kulturnatta som anordnas varje höst. Det är ju lite mysigt. Dock missade jag mina fantastiska estetvänner som spelade klockan 12 i förmiddags, självklart hade ju jag nästan nyss vaknat då. Men jag är glad ändå för jag åkte ner och träffade några vänner och tog en repa på stan. Sen träffade jag på bästy, hans dotter och sambo. Det är en liten minifamilj som jag verkligen tycker om. Jag är glad att jag har dom bara en sådär 600 meter från mig! Helt OK. 
 
Nu ska jag göra lite nytta och söka lite jobb, samt fylla i lite papper och sen ska jag åka till min far för att äta. Och ikväll blir jag ensam hemma (HUR JOBBIGT SOM HELST) för att mamma jobbar natt. Frågan är ju hur jag ska klara av den här veckan alldeles själv eftersom att jag är så jävla mörkrädd. TA DIG I KRAGEN, WALLÈN!
 
Ha det bra
 
Kram Martina
 
 Passade på att köpa lite lördagsgodis också. Är dock grymt sugen på choklad. Men jag är ju allergisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0